top of page

Ons verhaal  2min lezen

Zoekend naar efficiëntie

Ergens in de zomer van 2022 vroeg ik aan Jeroen, de eigenaar van de lokale slager waar ik toen werkte als jobstudent, waarom hij geen sjablonen gebruikte voor zijn promoties en mededelingen die ophingen in de winkel. Hij legde me uit dat programma’s als Photoshop te tijdrovend waren, en hij daarom alles gewoon in een Word-bestand typte en er een afbeelding aan toevoegde.

De geboorte van PromoMaker

Hierop ging ik aan de slag, vastberaden om een oplossing te vinden. Het doel was simpel: mooie promoties maken zonder dat deze meer tijd in beslag nemen om te genereren dan de huidige methode. Een maand later, in augustus 2022, lanceerde ik de eerste versie van PromoMaker bij Slagerij Van de Velde in Evergem. Hoewel het programma toen nog eenvoudig was, was Jeroen enthousiast en besloten we de verdere mogelijkheden te verkennen.

Doorontwikkeling

Het jaar hierop ontwikkelde ik PromoMaker verder tot een krachtig en personaliseerbaar programma, met behoud van onze kernwaarden: snelheid en aantrekkelijkheid. Tijdens dat jaar werkte ik ook bij bouwfirma Denys in Wondelgem, waar ik als ontwikkelaar werkte aan diverse interne toepassingen – van geautomatiseerde rapporten tot semiautomatische facturenverwerking. De ervaringen die ik daar opdeed in het ontwikkelen van interfaces, servertoepassingen en het optimaliseren van processen paste ik toe op PromoMaker.

Uitrol

Nu zijn we trots om PromoMaker aan te bieden aan alle ondernemers die met hetzelfde probleem kampen als Jeroen een jaar geleden. Met PromoMaker kunnen ook zij snel en gemakkelijk professionele promotiematerialen maken, zonder kostbare tijd te verspillen aan lange ontwerpprocessen. Onze reis van inspiratie naar efficiëntie heeft geresulteerd in een tool die jouw marketing naar ‘the next level’ tilt.

bottom of page